Splošni pogoji poslovanja
Mojavodna.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje B studio d.o.o Proizvodnja, trgovina, storitve, registrirana pri Okrožnem sodišču v Kranju, Št. registrskega vpisa v sodni register 1/08545/00. Davčna številka SI 30859891, smo zavezanec za ddv, v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj.
Splošni pogoji spletne strani Mojavodna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.mojavodna.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine mojavodna.si. Upravitelj spletnega mesta mojavodna.si B studio d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletnega mesta mojavodna.si kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bodo uporabniki obveščeni na spletnih straneh mojavodna.si.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletnega mesta mojavodna.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine mojavodna.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupec
Kupci v spletnem mestu mojavodna.si so lahko fizične in pravne osebe, ki ustvarijo uporabniški račun. Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
POGOJI NAKUPA
1. Oddaja naročila
Kupec se prijavi v Moj račun oz. če še nima ustvarjenega računa le-tega ustvari. Kupec nato izbere želen izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico. To dejanje kupca preseli na stran Košarica kjer lahko z spremembo števila v polju Količina ponovno spremenili število kosov posameznega izdelka, ki bi ga radi naročili(informacije v Košarici se osvežijo s klikom na gumb Posodobi košarico). V kolikor želi kupec nadaljevati z nakupovanjem klikne na gumb Nadaljujte z nakupovanjem. V kolikor želi kupec zaključiti z nakupom mora klikniti na gumb Na blagajno. To dejanje kupca preseli na stran Blagajna, kjer v naslednjih korakih korakih(Informacije o plačniku, Informacije o dostavi, Način dostave, Način plačila) kupec definira vse podatke o plačniku, naslovu dostave, načinu dostave in načinu plačila. Po definiranju teh parametrov je v sklepnem koraku Pregled naročila kupcu omogočen še zadnji pregled naročila in vseh z njim povezanih stroškov. Nakup lahko nato zaključi s klikom na gumb Oddaj naročilo (naročilo z obveznostjo plačila)
Potrditev naročila je zavezujoča k nakupu in plačilu naročenega blaga.
2. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
3. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo(V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu bo ponudnik kupcu praviloma še isti dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila.). Ponudnik nato v roku dveh delovnih dni naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
4 Blago odpremljeno
V kolikor se uporabnik odloči za dostavo naročenega blaga na izbrani naslov, ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
5 Blago pripravljeno za osebni prevzem
Če ste se odločili za možnost osebnega prevzema naročenega blaga vas v tem elektronskem sporočilu obvestimo, da je naročeno blago nared za osebni prevzem.
Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku mojavodna.si
PLAČILO
Način plačila
Trenutno spletno mesto mojavodna.si omogoča naslednje oblike plačevanja:
-Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletnega mesta mojavodna.si B studio d.o.o. SI56 0312 8100 0712 905 pri SKB d.d.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prečrtane cene veljajo za redne cene izdelka, neprečrtana cena pa je lahko akcijska cena ali cena s popustom. V primeru objavljene prečrtane in neprečrtane cene za nakup velja neprečrtana cena s popustom. Akcije in popusti se objavljajo v različnih časovnih obdobjih in veljajo do preklica. Za nakup vedno velja neprečrtana cena. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru neažurirane cene ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je nepreklicno sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Akcijske cene, popusti – prečrtane cene
Prečrtane cene veljajo za redne cene izdelka, neprečrtana cena pa je lahko akcijska cena ali cena s popustom. V primeru objavljene prečrtane in neprečrtane cene za nakup velja neprečrtana cena s popustom. Akcije in popusti se objavljajo v različnih časovnih obdobjih in veljajo do preklica. Za nakup v trenutku oddaje naročila vedno velja neprečrtana cena.
Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo vsem registriranim uporabnikom spletnega mesta mojavodna.si.
DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI
Trudimo se da so izdelki naročeni v mojavodna.si dobavljeni v najkrajšem možnem času. Skupaj z dobavitelji in našimi logističnimi partnerji si prizadevamo da bi bili naročeni izdelki dobavljeni na najbolj optimalni način. Izdelke naročene v spletni trgovini (izdelki, ki jih je mogoče poslati po pošti) dostavlja Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Stroški dostave se obračunajo pred zaključkom naročila.
Stroški dostave
Strošek dostave se zaračuna po ceniku Pošte Slovenije. Strošek dostave je odvisen od vrste izdelka oziroma njegove teže, načina dostave in ostalih lastnosti, ki se upoštevajo za izračun dostave.
Naslovi za dostavo
Mojavodna.si vam omogoča da so vam naročeni izdelki dostavljeni na naslove, ki niso identični vašemu domačemu naslovu. Tako vam lahko naročeno blago dostavimo npr. na vikend ali v službo. Alternativne naslove lahko nastavite v vašem osebnem računu pod rubriko Upravljanje z naslovi. Med različnimi naslovi za dostavo lahko izbirate na Blagajni v koraku Informacije o dostavi oz. če alternativnega naslova še nimate ustvarjenega le-tega na tej točki ustvarite.
Dobavni roki
Dobavni roki navedeni na straneh izdelkov so informativni in izražajo okviren čas v katerem so izdelki dobavljeni iz strani naših dobaviteljev in nato dostavljeni do končnega kupca. O predvidenem dobavnem roku je kupec obveščen ob potrditvi naročila s strani ponudnika v elektronskem sporočilu Naročilo potrjeno. Izdelki, ki so označeni z Na zalogi gredo na pot običajno še isti dan.
Ob hkratnem naročilu večih izdelkov, ki imajo npr. različne dobavne roke, si ponudnik pridržuje pravico poslati blago v večih pošiljkah. S pošiljanjem v večih pošiljkah za kupca ne nastanejo nikakršni dodatni stroški.
Osebni prevzem
Izdelke, kupljene v mojavodna.si, lahko brez dodatnih stroškov po dogovoru prevzamete tudi osebno na naslovu Cesta talcev 6A, Škofja Loka vkolikor je izdelek na zalogi med delavniki v času delovnega časa. Naročeno blago lahko prevzemete šele takrat, ko je le-to pripravljeno za prevzem. Ko je naročeno blago nared za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.
Dostava in montaža
Za izdelke , ki jih ni možno poslati po pošti – kompleti vodnih postelj, se vrši po dogovoru s kupcem. Zaradi narave izdelka nudimo strokovno montažo. Montaža se zaračuna po trenutnem ceniku s sroški dostave odvisno od kilometrine. Kupec je s stroški montaže in dostave seznanjen pred nakupom v ponudbi in predračunu.
VRAČILO BLAGA – pravica do odstopa
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot po členu 43č in 43d), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog. To lahko kupec stori preko obrazca za odstop od pogodbe – obrazec za odstop od pogodbe Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec preko obrazca za odstop od pogodbe obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na naslov podjetja ali na e-mail info@mojavodna.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe.
Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, v okvari, ne deluje ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.
Za vračilo blaga, ki ga ni možno vrniti po pošti ( kompleti vodne postelje) veljajo pogoji Iz garancije pridobljene ob nakupu in pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). V primerih, da je bila vodna postelja dostavljena in zmontirana s strani našega podjetja, se ob vrnitvi izdelka zaračunajo stroški storitve montaže in demontaže postelje. Stroški se obračunajo po ceniku veljavnem v času nakupa.
V primeru, da je bila postelja prevzeta na sedežu podjetja s strani kupca, pa jo je kupec dolžan vrniti in dostaviti na sedež podjetja. Stroški, ki bremenijo kupca v tem primeru so le dostava izdelka na sedež podjetja. V primerih vračila ko kupec sam prevzame posteljo ob vračilu postelja ne sme biti uporabljena ali že napolnjena z vodo.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Ponudnik je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri ponudniku. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. . Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Stvarna napaka
za stvarno napako se šteje;
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake; Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po dveh letih po nakupu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Upravitelj spletnega mesta mojavodna.si, B studio d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:
ime in priimek
naslov in kraj bivanja
naslov elektronske pošte
kontaktno telefonsko številko
geslo v šifrirani obliki
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu mojavodna.si.
Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno za namene opravljanja dostave.
Različna obvestila o akcijskih ponudbah in e-novice vam bomo pošiljali zgolj v primeru, da se boste nanje naročili.
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravno obvestilo
Mojavodna.si in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja B studio d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last. Nekatere slike so simbolične in ne odražajo dejanskega stanja izdelka ali storitve.
Podatki o prodajalcu se nahajajo pod rubriko Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.